Tisdag


Aaah de va den ända bilden jag hade hahaha. 

Måndag tänkte jag säga men neeej, Tisdag!! Jag hade tänkt gå och gymma efter skolan men kom på att jag faktiskt åker till Luleå redan på fredag och jag jag har packning jag måste ta tag i. Aja! Smet 20 min tidigare för att hinna med tidiga bussen hem. Underbart! Nu kommer jag hem en hel timma tidigare och de är guld värt mina vänner! Ska städa mitt rum och packa och sånt viktigt. Skönt att få det gjort iallafall, tjohooo

Hur har er tisdag varit?? Seg som vanligt? Det har min varit. Ville bara sova hela första lektionen och sen därifrån gick väl allt utför haha. Kanske ska gå och lägga mig lite tidigare ikväll ändå. Ikväll väntar discoträning och ballet. Imorgon är det föreläsning med prins daniel hela dagen. Coolt ju! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: