The brillz


Gillar mina nya glajjor, faktiskt. Det ända är att det är sjuuuukt ovant bara haha. Känner typ att det är "skönare" att inte ha dom en så länge för palla se allt och alla så satans skarpt haha. Nej men blir typ irrterande att ha något på näsan, haha. Men jag tror jag vänjer mig.

 Just nu är det iallafall så att jag ser bra allt som är nära så det är lite jobbigt att ha dom hela tiden eftersom man kollar på mobilen och folk man pratar med nära ja ni fattar, haha. Ska iallafall bli skönt att kunna använda dom när man kör, kollar på tv och typ på tavlan och sådär till en början haha! 

Iallafaaaaall. Idag är det torsdag. Skönt! Känner mig så redo för dagen då jag hade världens chill dag igår. Föreläsning med prinsen där jag fick fota (!!!) på förmiddagen. Emelie bästi var min assistent också. Tyckte vi gjorde ett strålande jobb tillsammans! Sen efter lunch kom Axel in till stan och överraskade mig med sitt sprillans nya körkort! Den lilla jäveln hade lurat mig att det var idag så jag hade ingen aning haha. Så fick lite pussar och kramar sådär mitt på dagen vilket var mysigaste. Sen på kvällen jobbade jag och de va också chill haha. halva tiden satt Axel nämligen där och snackade med mig och andra halvan Amanda och Mathilda.

Idag ska jag först till skolan, såklart, och sen hem och packa för imorgon drar vi till Luleå! Vi ska hälsa på Anna, bo på hotell, kö tvådagars med fest och utgång och bara mysa. Tror det kan bli en fin helg faktiskt!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: