Tacka gud för en guldvärd-torsdag!

 
satt och redigerade bilderna från stubben på förmiddagen, hade helt glömt bort dom juuu! fler kanske kommer imorgon eller så.
 
Men ÅH JESUS vad jag är glad. De va ba en stor stor tyngd som lyftes från mina axlar idag!! Fick så mycket beröm från en lärare i en kurs som jag vart asorolig över. Trodde de gick svin dåligt på provet men tydligen hade mina förrvirrade texter varit extremt bra disscussioner och jag är en riktig skriv-stjärna som med lite övning kan bli hur bra som helst. Hur nice är det inte att höra det liksom?? Sen nu har jag nyss checkat av ett låååångt och stort arbete som jag skulle behövt göra efter jobbet kl 21 ikväll. Nu kan jag bara lägga mig i soffan och sova på Axels bröst då och det, det mina vänner är guldkant på vardagen!! Fy satan vad glad jag är!!
 
Dessutom trodde jag jag började jobba kl tre men nejnej, tacka GUD för att jag faktist börjar kl 17 idag och kan sätta mig ner och bara chilla gärnet och ta det lugnt i 1 och en halv timme mellan skola och jobb. Känns som jag var jätte stressad men så nu, nyss så bara löste sig allt. Gud vilken bra torsdag! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: