Sundayfunday


Sundayfunday! not so much va men det rimmade ju fin haha. Åkte buss heeeeela natten, kom hem tidigt i morse och har vart trött som ett as hela dagen tack vare de.  Degade länge innan vi kom upp imorse men det behövdes nog haha. Sen städade och tvättade vi min bil som va i extremt behov av de hela resten av förmiddagen innan vi for in till stan. Väl där kollade vi på skor till Axel och sen åkte vi vidare på kalas för min kusin som blir 15 idag. Efter några timmars fikande och grattande där for vi vidare hem till Axels innebandy, stannade och kollade och sen åkte jag hem. 

Och dagen kändes sååå kort? Typ som en förmiddag bara... Vart tog eftermiddagen vägen liksom??? Nej fy farao. Nu ligger jag iallafall fräsch som få i min nybadade säng och ska sova. Imorgon är det ny vecka nya tag! Ska bli lite kul att träffa min vänner iallafall sen på lördag drar ju jag och Mathilda till London. Längtar sönder 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: