Onsdag



Bilder från igår 

Att vi för för nån dag sen sprang runt på Oxford street och levde life och nu sitter man o skolan och krigar matte. Inte okej omställning. 

Gårdagen var kaos haha. Det blev finalcall på vårt plan när vi stod i kön för att få köpa frukost. Mm kul ja. Vi sprang för livet den typ kilometerlånga vägen till gaten. Asså fatta paniken. Vi vet inte ens vart gaten är, det är massa folk i vägen och flygplatsen är gigantisk. Men vi hann så det var lungt med STRESSEN, haha. Väl hemma i Sverige sen körde. vi typ fel väg hem så det tog lite extra tid haha, men men! Jag kom hem tillslut iallafall!! 

Idag är det onsdag men känns som måndag för mig, skönt med en kort vecka. Ska jobba hela tre dagar denna vecka vilket jag typ aldrig gjort haha. Tror jag kommer vara ganska så slut sen när jag jobbat klart på söndag. Känner mig liksom trött redan nu så haha... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: