nu jävlar!!!

 
 
 
Nä hörrni, nu JÄVLAR. Jag är så fullpumpad med motivation nu så det är inte klokt! jag är såååå taggad!! jag får sånna här fitspo-moments då och då och ja, oftast tar det en vecka sen har jag glömt vad jag ens kämpade för eller vad jag höll på med men nu, nu ni. Jag skulle kunna spricka för jag är så taggad. Jag och mathilda har mysgymmat nu ett tag. Ni vet man går dit, byter om, chillar lite på springbandet och lyfter lite vikter bara. Man gäspar lite i stretch hörnan och sen går man hem. Men imorgon och i framtiden ska det bli annorlunda. För nu jävlar. När det är dags för stundeten ska jag va en hot motherfucker, vänta ni bara. Och jag ska va så fitt och vältränad och vig och bara må så satans bra. Detta kommer hända, I can feel it!! 
 
och ni ska få följa min resa, hörrni! ska hålla er uppdaterade så ni kan hänga med, lovar! 
Är ni precis som mig och har gymkort för att mysgymma, step up your game och börja kriga!! för det ska jag göra!
 
Let's goooooo
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: