Lifesavers


Min nya älsklingar från London, byxorna alltså, älskar dom till döds verkligen!!! Och handkrämen också, riktiga lifesavers båda två såhär i höstmörkret

Igår när jag kom till jobbet gav Evelina mig en liten present, hur gulligt? Det var iallafall denna lilla pocketsized handkrämen i doften frosted cranberrys. Den luktar gudomligt gott och är aldeles perfekt att lägga i väskan/fickan såhär på vinterhalvåret. Jag får nämligen super torra händer nu och har spanat efter något sånt här, så det var verkligen spot on! Tackar så jättemycket för det!!

Idag är det tisdag tänkte jag säga men det är torsdag, Yeeey!! Fredag imorgon wohooo! Säger det igen: dö skönt med kort vecka verkligen! Nu ska jag först kriga vidare med min svenska uppsats och sen äta nått innan jag far till jobbet och sen ska jag åka till Axel och gosa och sen är det helg, yes!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: