det rörigaste inläggen någonsin


Okej, historian bakom bilden. Varför lägger jag upp en bild på Mathilda för??? Jo. Det var såhär. Mathilda skickade den här till mig och ba kan du redigera den här. Ah men visst kände jag och sen när jag satt där med mina appar så blev jag så sugen så sugen på Åre att det är helt sjukt. Heeeeelt sjukt. Kollade till och med på våran Åre video, som suger och som jag hatar haha och sen började jag redigera 1000 bilder. 
jag är så peppppp. 80 dagar kvar idag, taggggaaaaa 
Ah och så är det den nyaste i mitt fotoalbum. Och jag har inga andra från hela veckan hahah. 

Aja, segtorsdag idag, de-lux. Vi satt alla och degade så hårt att vår lärare ba nä vet ni vad. Vi slutar nu. Ni orkar inte mer. Helt rätt Malin, cred till dig för det. 
Nu sitter jag på bussen i min dunjacka och lyssnar på zara och Noel. Mysigt. Sen ska jag hämta axel och sen ska jag plugga med honom. Kanske inte låter så kul men torsdagar är inte kul, haha. Annars ska jag peppa inför imorgon. Vi ska spela in paradise haha, så kuuuuul. Sen är det tävling och är det kalas och sen är det jobb så ingen utgång den här helgen heller vilket är så svinigt tråkigt haha, jag tycker det, haha. Inte kul.

Men JA JAAAAA. Trevlig torsdag hörrni! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: