Julmys


Årets första vinterfrapino!!! 

Dagen har vart heeelt ok. Känner fortfarande att det är ju inte London meeeen haha. Vi har typ inte gjort någonting egentligen. Hade "prov" på morgonen och andra halvan av dagen hade vi ingen lärare så det slutade med att jag krigade klart mitt PM och sen bara myste runt haha. Emelie och jag stannade svin långt efter vi slutat trotts att alla gick vid ett typ haha. Vi målade julkort över hela tavlan och bara satt och snackade skit, myssss ju! 

När klockan blev 15 tänkte vi att det var dumt att sitta i skolan så vi drog vidare till espresso house och kalasade på lite gott istället. Jag behövde ju ändå äta innan jobbet så haha inte för att jag har några som helst pengar men Emelie var gullig och bjöd, asså hur bäst??? Kan ju meddela att de bytt recept på vinterfrapinon med den var ändå lika smarrig. Julkänsla delux efter denna torsdag kan jag lova haha! 

Men nu ska jag in och arbeta några timmar, vi hörs sen! 


Postat av: Sara
2015-11-12 - 16:53:42

Åh så mysigt! :) Min första blir imorgon! :D

URL: http://nouw.com/nolongerironic


Postat av: Dixi Wonderland
2015-11-12 - 16:58:08

Mums va gott det där såg ut!

URL: http://dixiwonderland.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: