Godmorgon

 
Min motivation från början av veckan har inte svalnat alls, tvärt om är min motivation bättre än någonsin!! och då gör jag sinspocollage för det blir jag taggad av, haha
 
Holaaaaaa! Godmorgon vänner!! Hur mår ni idag?? 
 
Hörrni, ser ni mitt inspo collage här?? asså jag döööör vad mysigt det ser ut. Vill äta allt de här jusst nu, till frukost eller bruch typ haha...Vill helt seriöst bara verkligen äta sån fräsch mat om ni förstår vad jag menar?? Längtar typ ihjäl mig tills jag blir vuxen, flyttar hemifrån och själv får bestämma vad jag ska äta. Massa frächa smoothis och juicer, söta frukter och sallader. Min kök kommer iallafall vara fullt med ruccola, gröna bönor, frukt och spännande frön. Jusst nu är det ju lite svårt när mamma plannerat torsk och jag vill ha fitness-sallad (pik till dig mami, jag vet att du läser) massa frukt verkligen och smoothies vaaarje dag, shit vad gotttt! haha
 
Dagen då?? den började nyss verkligen. Har knappt kommit igång här, haha. Har väl som vanligt skola och jobb att checka av innan jag checkar ut. Borde packa också för nu jävlar är london runt hörnet. Tänker dock att jag inte packar speciellt mycket utan köper allt där, låter väl bra?? haha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: