Från ett kaos av påsar och kläder






Sneakpeak på några av mina fynd från London! Skulle ni vilja se en haul kanske? Funderar på att spela in en till er i veckan kanske hihi

Håller atm på att försöka få ordning på alla våra saker. Det är kaos i hela rummet och saker och påsar och reväskor och smutsiga strumpor överallt ungefär. Vi har två handbagage och ett incheckat bagage men är ändå lite orolig för att vi inte ska få med oss allt haha. Men det löser sig väll! Vi får klä på oss mycket haha. 

Dagen va crazy. Vi förde över lite extra cash "för säkerhetens skull" innan vi gick från hotellet men vi skulle inte köpa för dom för vi hade redan överstrigit våra budgetar big time. Aah, vi började dagen med att bli in lockade i en exklusiv tvål och hudvårds affär där vi köpte varsitt super exfoliating, hydrating, ultra amazing hud och nagelvårdenkit för 90£ haha... Aja! 

Allt jag har köpt är iallafall sådant som jag ändå skulle köpt och behövt sedan läääänge. Typ som nya jeans, herregud har bara ett par hela kvar och har haft det sen juli.. Har en lista på saker jag behöver införskaffa och nu är alla utom typ tre avceckade, skönt!! 

Nu tar snart vårt köpta internet slut och då är det bums i säng för imorgon är det hemfärd och vi ska gå upp runt 4. Sen väntar, vad jag tror, 7 timmar av helvette haha. Eftersom resan hit var så kaotisk så har jag inga ljusa tankar om hemvägen... Men vi får väl se! Wish us luck!! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: