Borta bra hemma bäst




Lite London snaps, mer bilder från våra kameror och lite sånt kommer imorgon kanske? Yeeey 

Ah, tillbaka till vardagen nu då!! Jag skulle typ kunna gått till skolan idag, halva dagen iallafall. med känner att det är lite överjobbat, haha. Vi tog oss liksom upp vid 4 imorse och är nu helt äckliga och tröttaefter att ha rest hela förmiddagen. Och så känns det lite deprimerande haha. Jag menar imorse vaknade jag i London och så nu en halv dag senare är jag hemma?? Haha så konstig kännsla. Säger som Mathilda, vi var inte redo att åka hem, men det var verkligen våra plånböcker hahah.... 

Idag ska jag vila, duscha, packa upp och sånt där nödvändigt, det är prio ett. Prio 2 är att vila och sen ska jag plugga om jag hinner och orkar haha. Men det får jag nog lov att göra.

Imorgon väntar skolan! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: