Äntligen helg!!



Bästa Emelie babe ❤️❤️❤️ 

Ååååh så bra fredagar är. Är alltid så glad för har alltid så mysiga mornar. Vaknar oftast tidigt trotts att jag börjar vid 12. Sen duschar jag, tar på mig fräscha kläder och sminkar och fixar håret i luuuugn och ro. Imorse tog jag även min älskade scrub från London och jag blev så len att det är helt sickkkk. Sen åker jag in och träffar mina kompisar vid 11 och så äter vi alltid subway, livets mat serri <3333

Sen i skolan idag har vi typ bara lekt haha. Vi ska göra tv program så vi har klätt ut oss och filmat och det är allt. Mys fredag ju! 

Nu är jag hos Axel. Vi ska bara vara hemma och ha tacofredag och mysa, precis som i the good old days haha, innan man fick börja springa på krogen och sånt hahah... Imorgon ska vi skjutsa hans föräldrar på morgonen och sen har vi inget planerat en så länge. Men på söndag ska jag jobba! Tror det kan bli en bra helg ändå!! 

Trevlig helg allihopa! 




Postat av: Anonym
2015-11-14 - 14:28:56

Åh, bästaste beccis <3

Svar: ❤️❤️❤️
Rebecca Lindberg

URL: http://nouw.com/emelievictoriia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: