Vårruset 2015

Min kropp idag alltså, Aj! Mina knän är blåslagna sen SM och har träningsverken från helvetet i lår och vader... 

Det var ju vårruset igår! det var jättekul faktikst. Är jätte nöjd över mig själv! Sprang alla fem kilometer utan att stanna och kom i mål efter 33 minuter. Kanske inte är någon rekordtid precis men har ju inte precis tränat för det här haha så då var det ju bra! När man kom i mål fick man medalj, banan och vitaminwell vilket ju typ kändes som den bästa kombinationen i världen!! Och sen en fika korg som vi satte oss och kalasa på.

Gårdagen har som sagt satt sina spår och jag har skaaaapligt ont i lår och vader idag. Dessutom är jag matt i hela kroppen och skulle behövt sova minst tre timmar till imorse, men men! 

Mer träning väntar i eftermiddag och kväll innan jag äntligen får komma hem och vila haha wooop






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: