Tekniska

Idag slapp vi i samed13 skolan. Vi har nämligen vart på tekniska museet i stockholm på studiebesök. Vääääldigt chill. 

Började dagen i huvudstaden med en svingod lunch på jensens, döööör så goootttt 
Sen tog vi bussen till tekniska och spenderade resten av dagen där. Det var supercoolt! Det vi gjorde var att göra en eget tv-produktion. Nån va bildproducent och nån va kamera man, ljudtekniker, metreolog, reporter osv. Ni fattar. Jag var reporter. Och tjaaa...Jag skämms ihjäl. Serri.... Stelaste i mitt liv haha och så ska det sändas i tv woohooo Hahahahah..nej det var kul men jag är inte nöjd med min insatts haha

Aja nu är vi påväg hem iallafall. Ska ringa Axel när jag kommer till Strängnäs och kolla om han har tid för mig annars ska jag hem och plugga. Bra dag iallafall. Haha






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: