Svenska mästerskapen 2015

Jag har ju inte bloggat på evigheter känns det som men jag lever haha 

Har ju då dansat SM hela helgen lång så är skapligt trött nu faktikst
 Började detta mästerskapet med par och det gick jättebra verkligen! Kämpade oss till final och slutade på en tredjeplats vilket var lika med prick! Yessssss

I går var det singel som stod på schemat och det gick också bra. Var ju min första tävling i guld och jag är jätte nöjd med min sjundeplats faktikst. Det var as kul! 

Idag var det grupp och det var jättekul det med! och dansen gick jättebra men vi gick tyvärr inte vidare. Vi var iallafall super snygga och glada då det var ju bra haha

Sen var det ju massa däremellan så som invigning, uppträdanden, nationalsång osv. Jag och Mathilda testade våra gopros också så en SM film är ju given! Nu väntar två timmar i bilen påväg hem och sen ska jag sovaaaaaa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: