Söndag

Jag har skjutit upp en uppsats i flera veckor nu och idag va sista inlämningsdag. Fortsatte skjuta upp den hela dagen vilket resulterade i att jag tvingades fara hem fort som satsn från Axeli vid halv 5 och sen spendera hela min kväll med att skriva. Mys! Precis så man vill spendera sin söndagskväll!! Skickade precis in det med 30 minuter till godo. You go girl!  
Satan vad trött jag är i huvet nu haha... Har sovit jättemycket idag men ändå skriker kroppen efter sömn. "En skolungdom behöver sova lika mycket som en bäbis" stämmer nog rätt bra haha, dumma plugg som tar all energi nu..

Imorgon ska jag till skolan (såklart) och sen ska jag säkert träffa mathi och gymma och snacka skit och sen dansa på kvällen. Ny vecka, nya tag. 
Btw bokade vi en tjejresa till Rhodos mami och syster och jag förra veckan och vi drar om bara 23 dagar, alltså Jaaa!! Hur najs???? 

Vill så gärna gosa med godingen på bilden nu, dumma söndag och dumma plugg som tar mig ifrån dig 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: