Oklar kväll

Valborg va ju fräsch som vanligt...

Den spenderades iallafall med alla mina bästaste kompisar och det var ju verkligen supertrevligt! Vi åt pizza på älsklings mestaria och sen spelade vi spel och skrattade och prata hela kvällen till det var dags att gå till bussen. blev ingen brasa men alla var ju typ inställda så gjorde inte så mycket. Väl på stan gick jag och Mathilda till Harrys en sväng. Stannade dock inte så länge utan gick till dekår efter en stund. Runt där är kvällen väldigt oklar men verkade ju som jag hade kul så haha...

Sen kom dock farbror polis så då gick vi hem. Idag har man mått som man förtjänar vilket tydligen inte va speciellt bra. Men jag överlever! Det var en väldigt bra Valborg iallafall! 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: