Discobakis och fiskelycka

Skaaaaplig kämpig måndag idag kan jag ju säga! Herre.... Har vart så himla trött så det finns inte. Uttrycket "discobakis" passar mer än väl in på min dag idag haha... Aja! Klarade iallafall av att lämna in en uppgift och skriva klart mitt till årsredovisningen, you go girl!! 

Efter skolan stannade jag kvar med Emelie i skolan en stund och sen åkte jag till Axel. Vi myspyste hur mycket som helst, och sen efter maten så ba ska vi dra ut och fiska? Ehh jaaaaa 
Vattnet var helt spegelblankt och det var riktigt varmt i kvällssolen. Hur skönt som helst faktikst. Axel fick lära mig att kasta och lite så, hur mysis? Vi fick lite bottennapp men ingen fisk. Skönt tyckte jag som är lite rädd för fisk hahaha.

Imorgon är det mattenationella och jag har redan accepterat att jag inte kommer klara det, känns ju bra! Haha





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: