Åre 2015

Så jääääävla träligt med skola nu... Alltså jag pallar inte hahah. Känns jobbigt att ta sig upp ur sängen nu och jag vill bara vara lediiiiig! så himmla najs med sommarlov snart och så är det ju bara 21 dagar kvar till Rhodos?? Helt overkligt. Så här blir jag alltid när jag längtar. Man kan ju tycka att det borde bli enklare att klara av skolan med nått att se fram emot men näädå haha jag tycker att blir 1000 gånger jobbigre haha...
 
föresten!
 
På tal om resa och att va ledig, om någon är lite nyfiken på vår åre resa så har jag klippt ihop en liten video här. Tysklands videon blev ju typ 15 min lång och lite too much kanske men denna är bara typ två minuter eller nått så ta er tid att kolla!! haha
Det var iallafall en grym vecka och jag längtar redan till nästa år
 
 


Postat av: Mathibror
2015-05-06 - 13:15:21

Längtar redan till nästa årE 😂😂

Svar: Hahahahahh 😂😂
Rebecca Lindberg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: