Vart ska man börja??

Ja vart ska jag börja... Nu när jag tänker efter känns det otroligt dumt att jag inte bloggade igår haha, men jag var sååå trött! Helt slut var jag! Det tar på krafterna att stå 8 timmar på mässa kan jag säga! 

Men åh så kul vi hade det! Pratade flitigt och sålde in oss hos kunder i montern, kollade på andra, otroliga uf företag och åt  massvis med godis var väl det vi gjorde. Är skapligt trött i rösten nu och vill inte ha en ändå kund till som kommer och frågar "vad gör den här stenen då?"
Men det var jättekul, verkligen! Allra roligast var väl dock slutet på dagen när jag och hela min uf grupp kom 2:a i årets hantverk och 3:a i årets vara! Så himmla lycklig! Vi fick blommor, medaljer och två stora checkar på totalt 2000 kr! Satan!! Vi lyckades charma om kull juryn i de kategorierna och det känns såååå bra 

Nu såhär en dag senare är jag svintrött och går fortarande på energi som egentligen inte existerar.. Borde sova nu men ville bara kika in och uppdatera, haha men nu vet ni! Haha vi höra mer imorgon, puss och godnatt!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: