Teori helvete

Alltså jag trodde inte teorin skulle bli så kämpig för mig del. Jag är nämligen rätt bra på att plugga och har relativt lätt för att lära mig. Ack så fel jag hade... Med 29 dagar kvar till 18 års dagen börjar teorin kännas rätt svettig. Är svin nervös! Det är sååå mycket. Vikter hit och dit och bromsträckor som ökar och minskar beroende på olika faktorer. Ska försöka lägga lite tid varje kväll på teorin nu. Känns viktigt att jag klarar det på första försöket och imorgon ska vi boka tid.... Shit så nervös gaaahhh

Helgen har vart seg. Varken jag eller Axel har mått någe vidare och jag jag känner mig fortfarande febrig och matt... Vi tog oss ut en stund iallafall eftersom det var så fint väder. Vi målade och gick runt lite på gården sen gick vi in till soffan igen. Soa säsong 6 har ju släpps på netflix nu så känndes inte mer än rätt haha.

Nu ska jag fortsätt med mig plugg så jag kommer i säng nån gång.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: