Sorry sorry

Okej så sanningen om varför jag har struntat i att blogga är denna satans mobil verision?? What's up med den liksom? Hatar hatar hatar! Spyr på den och vill egentligen inte blogga förän jag fått bort den men jaa...here I am. 

Så jag skulle lagt upp bilderna i torsdags men hade faktikst helt glömt bort och så lovade jag Mathilda att lägga upp dom ikväll men så glömde jag bort igen. Typical mig om man säger så. Tänker iallafall inte gå bort till väska och packa upp dator nu så håll ut mathi! Dom kommer imorgon!! Om jag inte glömmer igen lol.

Och min helg har vart superduper, tackar som frågar. Har gjort massa mys och kul men inget som jag orkar berätta nu. Jag är nämligen aldeles ner bäddad i sängen och mina ögon slår igen vilken sekund som helst nu... Men vi hörs imorgon! God natt! 

Halvtaskig selfie från i fredags men deg är det enda jag har att bjuda på jusst nu.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: