Sjuk, vår och uppkörning

Orkar inte gå i skolan idag. Inte ens lite. 
Är snuvig och snorig och trött och har ont i huvet. Bra kombo! Kanske borde vart hemma idag med har en del att göra och ville inte missa skolarbete så nu fick det bli som det blev.

Imorse gick vi upp tidigare för att hinna åka till körskolan innan jag börjar. Vi bokade en sista körlektion så jag har koll på allt och sen ska vi boka uppkörningen i eftermiddag. Jag är tagg! ska bli skönt att man jobbar för ett mål, och ha ett slutdatum på detta lidande, haha.  

Vad tycker ni om solen föresten? Jag älskart! Jag slängde till och med på mig skinnjacka imorse för verkligen, I was feeling the vår. Blir så glad av solskenet och värmen som börjar smyga sig på. Dessutom känns det i luften att jag snart fyller år och det blir jag alltid lika glad över! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: