Sista dagen

Idag var en kul dag! Vi var väl alla något trötta på att racea ner för backarna och hinna 30 åk under en dag haha så jag, Mathilda, Amanda och Axel åkte runt och trixade på eftermiddagen. Det var fett kul! Jag och mathi har ju twintips också så gick ju prima. 

Sen hände årets händelse och Mathilda släpades hängandes i sina hängslen genom heeeela ankarliften. Alltså hahaha roligaste jag sett! Hon ba låg där med en skida och stav och släpades uppför den branta backen som ankarliften gick i. Hängslena släppte inte ens?? Och jag fick trycka på nödstopp och Axel komma med skidan hon tappade. Vi låg i snön och asgarva i typ en kvart innan vi kunde åka ner igen. Så himmla kuuul haha. 

Nu har vi hämtat oss och ligger i soffan och väntar på mat. Tacos ikväll och det ska bli sååå gott! Imorgon åker vi hem och det är lite sorgligt faktikst. Skulle gärna stannat några dagar till! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: