Lite update

Vad är det för dag idag?? Måndag va? Är faktikst helt lost efter Åre. Gick till skolan i fredags och trodde liksom då att det var måndag och nu har vi lov? Alltså vaaaa

Nått mer som är lite alltså vaaaaa: jag fyller fkn 18 om exakt en vecka??? Serriiii?? Har haft den 6 april i min dream days app sen det var över 600 dagar kvar och du är vi nere på 7? Det är ju helt obegripligt? Lilla jag blir 18 och snart har jag uppkörning också. Nej jag blir alldeles paff här! LÄNGTAR SOM EN GALNING!!! 

Hade tävling i lördags också. Var super missnöjda som vanligt och slängde oss som vanligt i frustration på golvet när vi kom 4a men nu såhär två dagar senare inser man ju att det är jävligt bra. Nästa gång tar vi dom 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: