Helgen

Min helg har varit mycket bra! Har av någon anledning sovit som en guuuud vilket ju alltid är uppskattat haha. En utvilad Rebecca är en bra Rebecca! 

I fredags vankades det avskedmiddag för Anna och Viktor som åker hela vägen till canada i veckan. Det va jättetrevligt! Bra sällskap och god mat var det och det brukar ju göra grejen 

På lördagen började jag och Axel måla ett av våra små målningsprojekt. Det gick bra, men när Mathilda frågade om jag ville hänka till slagstaglass kunde jag inte stå emot. Asså hur gott tänkte jag, släppte penseln och fick skjuts in till stan. Nä men det var perfekt! Sol glass och skitsnack. En lite bättre lördag med andra ord! Vi satt där på slagstaglass i några timmar och sen åkte jag och övningskörde i stan med pappa. Alltså det är läskigt nära nu, gaaaahh! 

Idag har vi målat heeeela dagen, Axel och jag. Ca halva huset är klart och vi är riktigt nöjda. Kom hem vid fem och avslutade helgen med syster och en springtur. Man måste ju passa på nu när det är vår och allt! 

Imorgon väntar skola och på tisdag är det uf mässan och jag är sååå stressad haha... Wish me luck 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: