Dagen

Hej bloggen

Mår så jääävla dåligt.
Skulle gissat på att jag har feber, mitt huvud är tyngre än tyngst och kan knappt andas. Jag är super täppt i näsan och det lixom värker hela bihålorna, kul. Är typ helt slut, man blir ju matt i hela kroppen av att inte fungera normalt. Känns som rena undret att jag faktikst klarade av att tävla hela dagen idag. Mådde inte bra redan imorse och det känns att dagen har tärt på en. För nu mår jag ungefär 10 gånger sämre... Haha

Tävlingen då? Tänker inte va den som är den som skyller på att man var sjuk men jag var faktikst inte helt mig själv. Hade kunnat tagga till mer och krigat mer på golvet. I singeln tappade jag bort mig lite, slarvade och slutade på en tredjeplats (hade direkt final så bli inte impade) i paren var jag faktikst taggad, man blir ju det när man är två men det var samma situation som i singeln och vi slutade även där på en tredjeplats. 

Ska sova nu även fast jag fasar för att vakna sen. HATAR att sova när man är sjuk för det slutar aldrig bra haha....






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: