Midsommar tagg

Midsommar imorgon!!! Ni ska bara veta vad taggad jag är på att ha vit klänning och blommor i håret! Vädret ska ju inte vara optimalt men det ska iallafall inte vara 5 grader ute som det var förra året iallafall haha! 

Natten och dagen idag har spenderats med Mathilda. Vi skulle ut men det slutade med att vi kollade på film och åt kladdkaka istället så vi skulle orka upp idag haha. Idag har det nämligen vart fullrulle! Först tog vi bussen till Tuna park. Vi chillade runt, kollade lite på midsommar saker så som lösögonfransar och skor och sen var jag på arbetsintervju (!!) efter det for vi vidare till stan med varsitt par skor rikare och åt lunch. Vi skulle gymmat också men det blev försent haha 

Nu ska jag fortsätta tagga tills imorgon, testa min outfit och kanske kolla lite sminkvideos på youtube haha. ska nog ta lite brun utan sol på mina halvbleka ben också haha 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: