Mysis

När man jobbar hela tiden så gäller de att ta vara på eftermiddagarna. Iallafall för mig. Annars pallar jag inte haha

I går tillexempel drog jag, Axel och Johan ut på sjön och latchade lite. Det var både kul och mysigt haha. Så det gör vi nog fler gånger! Älska att åka båt verkligen, de blir så mycket nostalgi från när man va liten och levde båtliv varje sommar! 

Idag efter jobbet när jag kommer hem kommer Anna och viktor vara hemma från Kanada så då ska man väl spendera lite tid med dom. Jag och Anna ska sen åka och fixa till våra naglar in för bröllopet. Hur mys ens??? Vill ha typ nude eller ljusrosa naglar men vi får se, sjukt taggad oavsätt. Ber till gudarna att dom inte ska gå av eller nått innan lördag bara haha....

Bilder från igår! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: