Bra helg

Aaaaaah vad tråkig jag äääär
Men det är nu det vänder, jag kommer tillbaka nu, lovar 

Anyways 

Min helg har vart såååå bra verkligen! Hade ångest i fredag över att jag skulle va ledig i helgen men Mathilda var på peace & love, Axel på svensexa, familjen på powermeet osv osv vad skulle jag göra liksom?? Dock så va gudarna med mig så Axel åkte inte iväg förrän 4 och Mathilda kom hem vid fem HALLELUJAH! 

Kom till jensens vid 5, åt och chillade lite i hettan. Sen åkte jag Amanda och Mathilda till kvickan och hängde lite där, utökade gänget och drog sen vidare till Harrys. Väl där träffade vi Axel och dom andra så de va ju niceee. Det var cp svettigt, skojjar inte ens, svetten RAN. Men hade en jäääättekul kväll verkligen, 5/5! 

Snodde bilden direkt av Mathilda haha...







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: