Albakaoz

Blir arg på mig själv när jag inte bloggar!!! 

Ville tex visa er den GUDOMLIGA våfflan vi åt på mocadeli i lördags med känns ju lite late nu va??? 
Sen ville jag säga att jag åt marshmallows igår och det va så satans mys med det är ju också för sent nu haha... En till nyhet är att jag fått ny mobil men samma där, vem bryr sig egentligen när de va 3 dagar sen nu haha??? 

De jag kan säga nu som är sprillans nya nyheter är att *trummvirvel* jag och Mathilda har spontant bokat hotel i Göteborg fredag-lördag nu i helgen för att, håll i er nu, SE ALBATRAOZ. Alltså fkn äntligen! Sen ska vi gå på Liseberg och äta hotellfrukost och ba må utav ba helvete. Satan i gatan vad härligt!! Ba på med brillorna å ralphen efter jobbet på fredag och sen drar vi! 
 
Bild från i lördags, Axel står för bilden för jag har inga eftersom jag har ny mobil







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: