Tandis

Dagen idag har vart en av dom bättre faktikst. Vaknade dock upp med ångest. Dels för att jag försov mig en aning men mest för att jag skulle laga ett hål på morgonkvisten. Fin morgon va? Mmm

Vill verkligen bara tydliggöra en sak. jag har alltså plast längst bak på tänderna. Jag fick det när jag hade tandställning och sen fick det vara kvar för bettets skull. Jag sköter förövrigt mina tänder väldigt bra och har aldrig haft hål MEN nu hände det så här att denna plasten spruckit lite och bakterier kommit ner. Dom går ju såklart inte att borsta bort så ja det hade bildats ett litet hål där under. Fattar ni hur surt? Det var inte ens mitt fel?? Aja

Min outfit va iallafall on point idag och det gjorde mig fett glad. Ni vet när man glider runt och själv tycker att man är supermodelsnygg. Ja det var jag idag. Tog inte en enda bild dock så här är en gamal en. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: