Sons of Anarchy






För alla er serieälskande babes där ute måste jag ju bara tipsa om denna svingrymma serie. Är helt totalt och fullkomligt fast i denna?? Det är helt sick. Jag kollar på den med Axel och vi har ju lite olika krav på vad en bra serie ska innehålla men denna faller oss båda perfekt i smaken. Den är fullproppad med action och pangpang och sånt shit men har också alla dedär starka och fina relationa. den är liksom samtidigt fylld med massa kärlek vilket jag gillar. Har till och med gråtit en skvätt på nån scen trotts allt våld haha. Rekommenderar verkligen sons of anarchy till alla som inte är rädda för att bli fast. Denna serie är hands down bland de bästa jag någonsin sett.  Älskart! Framförallt huvud personen Jax.  Jax är bäst 

Måste bara tillägga att serien är sjuuuukt våldsam. Det är noll cencur och vissa scener är riktigt obehagliga, ba satt ni vet! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: