Snö och sömnlöshet

Hej bloggen
Idag kom det ääääntligen snö! Inte för att jag bryr mig så jättemycket (eftersom julen är över) men ikväll fick Axel äääääntligen åka på första snöplogningen för säsongen. Han var så gulligt taggad när han gav sig iväg att jag inte kan låta bli att bli glad jag med. 

Det gjorde ju dock att vårt lördagsmys for åt pipsvängen och att jag nu måste ligga här och försöka somna alldeles själv. Nej jag har ändå haft en jätte trevlig kväll men film och sånt mys, men nu kan jag verkligen inte somna. Träligt.... Känner mig trött men kommer ändå aldrig till ro. Vad gör man ens? Går upp? Slår på en film? Eller min favvo: blundar i timmar tills man tillslut somnar av uttråkning. 

Det får bli den sistnämnda tror jag, tvn är för långt ifrån sängen. godnatt babes






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: