Slut på det roliga

Idag började Axel jobba och imorgon börjar jag skolan igen. Kul jätte kul. Jag är inte alls pepp??? Mitt lov har vart så jäkla perfekt att jag typ fäller en tår. Skolan och vardag med träning och shit känns verkligen som surströmming. Och mitt lov var liksom lax. (För det var den godaste fisk jag kom på) man vill inte ha surströmming när man nyss åt lax. Den kontrasten blir för jobbig.

Jag är fett oförberedd för skola också. Vet inte vad jag ska ha på mig och vet knappt vart datorn och blocken är. Skulle kanske packat träningsväskan kvällen innan men äääh det tar jag imorgon, trots att jag vet att varje sekund kommer vara värdefull sömn. Vad är det man säger, YOLO? 

Nej, nu borde jag sova. Men kände för att uppdatera er gullisar som jag ser flitigt kikar in varje dag. Godnatt på er 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: