Riskettan

Hello bloggen 
Idag slapp jag som sagt skolan vilket var mycket skönt. Sov länglänge men hann ändå med att duscha, äta, fixa mig och spela gta innan vi for iväg och hämtade Axel. Var ju as skönt väder idag!! det var till och med vårkänslor när vi gick ur bilen vid körskolan, så himmla najs! 

Riskettan gick trés bien och gick deffenitift bättre än vad jag hade förväntat mig. Skönt! Känns bra att ha det gjort.

När allt var klart såg jag fram mot att traska till stan hand i hand med Axel i "vår"solen men nejnej, då hade minsann vintern kommit tillbaka och vi fick gå ner i snöstorm. Aja.

Avslutade dagen med att köra hem traktorn och nu är vi Äääntligen hemma, redo för fredagsmys. Anna och Viktor kommer ikväll så det blir nog jättegod middag och sånt mys. 

Bild från träningen i onsdags, twinnnsssss






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: