Likviditetsbudget och gamla dagböcker

Freeedaaaaag! 
Denna vecka var ju inte lång, skönt! Och idag började jag ju vid ett och hade bara en lektion så glider ju typ på en räkmacka här! Härligt! Dock var det en mycket trälig lektion idag. Likviditetsbudget och resultatbudget, jag du hör ju precis hur kul det låter. Inte jätte ju. 

Något som däremot är väääldigt kul är att läsa gamla dagböcker! Plockade fram från 2011 och läste fram tills 2013. Jag är en sådär person som skriver dagbok när jag är arg, ledsen eller orolig. Böckerna var fulla med roliga funderingar, problem och saker jag vart med om. Jag ska inte ljuga, jag var helt hjärndöd. Var jag verkligen seriös med dessa tankar? Jag vet inte?? hahaha roligt var det iallafall! 

Nått annat som är väldigt roligt är mina sprillans nya och otroligt vackra Nike air force. Blir ju lycklig bara jag tittar ner och ser dom små skönheterna






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: