Gladis

Idag är det typ fredag för min del. Imorgon har jag nämligen Riskettan all day long. Eller ja, den är prick mellan 13 och 15:30 aka prick den tiden min ända lektion är, så all day long för mig iallafall. ska dessutom ha min Axel med mig vilket känns väldigt lyxigt. Tror det kommer bli asbra 

Dagen idag har gått fort. Den har en tendens att göra det när jag håller humöret uppe. Blev dock sjukt besviken för jag har tydligen helt totalt lurat mig själv och typ alla mina närmaste. För jag trodde det var semeldagen på tisdag nästa vecka. Var så jävla glad! Och sen kommer min lärare och ba nej, den är inte förrän den 17 februari. Ahmen vilken partypooper du var där då. Jag kunde lixom missat det helt och fått haft två semeldagar? Nej nu känns det dumt att fuska....

Nu ska jag hem till Axel och ha NHL turnering. Har en staaaark kännsla över att jag kommer vinna. Har nämligen en tendens att göra det och jag är såhär peppad, haha 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: