Fredagsmys och lördagens planer

Min fredag var mycket bra! Hade en helt onödig lektion där vi fick 0 gjort och sen mötte jag upp Mathilda för lite fredagsmys! Vi gymmade först nån timma och sen fixade vi oss och gick till grappa för middag. Myyyycket god mat och myyyycket trevligt var det. Satt där i några timmar och sen for Mathilda vidare på bowling och jag for till Axel. 

Jusst nu sitter jag i bilen på väg på 60 års kalas. Ska bli väldigt trevligt faktikst. Jag hade dock en såndär sjukt jobbig fixa sig dag haha. Varken hår, kläder eller smink blev bra och känndes som inget passade ihop typ. Men tänkte släppa de nu och låtsas att jag är svinsnygg istället. Det brukar funka, haha. 

Trevlig helg på er! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: