Dålig vecka, fika och träningsverk

Obeskrivligt skönt att det "redan" är torsdag imorgon. Min vecka har inte vart den bästa måste jag säga. Mina feelings har vart upp och ner och jag känner att jag aldrig kommer hela vägen, förstår ni? Det går inte riktigt bra för mig liksom. 

Idag fikade jag iallafall med tjejerna vilket gjorde att mitt dåliga humör lades åt sidan där på eftermiddagen. Även fast jag var tvungen att gå aldeles för tidigt var det sååå skönt att träffa dem. Vi gör det alldeles för sällan?? Saknar att ha dom nära varje dag. 

Efter fikastunden åkte jag hem och åt och lite sånt tjafs och sen åkte jag tillbaka till stan för 2 timmars dans träning. Mina lår skriker så ont som det gör. Träningsverken är groooov och jag vet inte vart jag ska ta vägen typ haha. 

Nu ska jag iallafall sova. Och försöka få morgondagen till en riktigt bra torsdag 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: