Skolan dag 1

Första dagen var inte så knepigt som jag trott faktiskt. Jag klarade det iallfall, och det är ju alltid bra? Det knepiga at the moment är att Axel är och pluggar lite i linköping och jag är fett ensam och har fett tråkigt, haha. Planen var att gymma med mathilda hela eftermiddagen och springa på kvällen. men vi gymmande väldigt intiensivt bara till fem och när jag hade ätit mat orkade jag inte röra mig en meter, haha. 
Tänkte då plugga teori men ville ha ett frächt block till de och det hade vi inte. Tar det imorgon istället...
 
Ikväll var jag assugen på att redigera film men mathilda vill inte dropboxa till mig buhuuuuu.
Får ta det imorgon det med haha
 
annars har det inte hänt så mycket, haha. Det var super kul att gymma i mina nya träningsbyxor! Och guuuud så fint vi matchade idag 



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: