Älskade Nike

Har tänkt att blogga varje dag men av nånanledning blir det aldrig av?? Fy skämms Rebecca! 

Idag har jag tagit ca 1000 bilder. Nej men allvarligt. Har för många. Kände att jag måste ha någon så jag kan blogga ikväll men ja tror vi gick lite overboard där. Aja! Dagen har iallafall vart bra. Onsdagar är alltid chill. Lekte i fotostudion med Philip på foton och bara chillade på franskan. Sköööönt
Som vanligt mötte jag upp Mathilda efter skolan och kilade sedan iväg till gymmet för nästan 2 timmar ben/rumpa/mage/rygg/allmänt gos. Trevligt! 

Efter de gick vi till vårt älskade stadium och köpte varsin träningströja från älsklingmärket och sedan åkte vi hem på varsitt håll och åt. 
Mot kvällen for jag in till stan igen för dans träning i min nya tröja och hotpantsen jag fick av Axel i julklapp, hur fin? matchade med Mathilda också och det var ju såklart de bästa hahah. Träningen gick jäääävligt bra, ursäkta språket. Shit vad bra det gick! Måste vart outfiten.

Nu ska jag sussa. Godnatt! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: