2015

Gott nytt år peeeps
Hoppas ni hade en grym kväll igår och att er start på året var bra. 

Själv hade jag en mycket bra kväll. Började med middags fix hos Wilma. Vi lagade mat, hällde upp chips och blandade bål. De + skönt folk är ju ett givet recept för en bra kväll, ellerhur? Det var precis vad det blev också. Massa dans, prat och skratt blev det innan vi tog bussen till stan för att se fyverkerierna. Träffade massa vänner, både nya och gamla och fick sen min nyårskyss av den snyggaste pojken på hela rondellen. Efter 12 knallade vi runt med blödande fötter och träffade några kompisar som också firade nyår runt stan och sen åkte vi med mamma och pappa hem. 

Lyckad kväll med alla av mina mest omtyckta vänner. Jag är trotsallt nöjd. Speciellt med bålen vi blandade! Så himmla stolt?!!? Om det inte tagt slut så fort bara haha









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: