Vinnare

Såååå 
Jag vann igår?!! 
Kom etta, högst upp på pallen, fick en pokal och slog alla andra i min klass. Jag var bäst. Bäst av alla. Alltså jag. Var. Bäst. Hur sjukt? 

Ingen fattar hur glad jag är haha. Det är ju inte jätte ofta man vinner och denna gång hade jag inte ens en tanke på att lilla jag skulle få stå höst upp på pallen. Men jodåååå! 

Gruppen gick också bra. Eller ja resultaten bryr jag mig inte om, med tanke på att vi hade kört ordentligt en gång och gjorde dansen för typ en vecka sen. Men det var kul! Och vi hade kul! Nu ska vi bara se till att dansen sitter, sen jävlar!! 

Efter tävlingen tog vi en fin alla hjärtansdag middag på donken Mathilda, jag, mamma och Annica. Sen sjöng och dansade vi till jag vill vara din Margareta hela vägen hem. Härligt! 

Vid 11 när jag kom till Axel fick jag massor av pussar och kramar och till och med en hjärtformad chokladask. Skulle kalla detta en nästintill perfekt alla hjärtans dag.











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: