Topp tre just nu

Hej vänner! 
Idag är det tisdag men känns som onsdag. Hoppade dansen igår och for hem till Axel istället. Vi myste och lekte med hans ena kusinbarn som var på besök och sen fick jag åka hem i hans tröja. Det är allvarligt det BÄSTA som finns. För då duschar jag, smörjer in mig och rakar benen och så sover jag i hans tröja och då min vänner, då sover jag som en prinsessa. Kan ju behövas då jag 1 fortfarande är zombie trött och 2 inte kommer träffa honom på hela veckan. Buhuuuu

Hade mycket stora sommar känslor imorse och tog ljusa "korta" ripped jeans och en vit tröja + converse. Sen sprutade jag på mig min sommar parfym och dansade till skolan med sommardunk i öronen. Aaaah vad livet känns bra! 
Och i eftermiddag ska jag till IKEA <3333 

Mina tre favvisar för tillfället. Lyssna, njut och längta till sommaren precis som jag 

Simon Erics - waiting for the sun
Alesso - cool 
LISTENBEE - save me 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: