Snösnösnö

Jag har alltid söndagsångest. Grov söndagsångest. Alltså jag känner panik redan vid lunch att neeeej jag måste till skolan imorgon. Nu är klockan 10 och paniken har stigit nått så fruktansvärt. Vill inteee vakna tidigt imorgon, orkar inte sitta med teoriböckerna hela kvällen och pallar verkligen inte dansa två timmar och komma hem vid 10. Behöver lov nu nu nu nu. Får jag bara lite tid att komma ikapp skulle det kännas bra. Tack. 

Helgen har vart aldeles för kort. Det har ju kommit typ 1000 m äcklig snö. Jag gillar snö egentligen med känns som det ändå bara kommer försvinna i slask typ innan jag hunnit gå upp imorgon. Spenderade iallafall pga det förfärliga snöfallet heeeela lördagen och heeeeela söndagen med min snöröjarpojkvän i traktorn. Det är skitkul. Vi pratar igenom allt när vi sitter i traktorn. Allt från cp barndomsminnen till djupa funderingar eller saker man vill ha råd på. Sen skrattar vi och äter godis. Men trots att jag suttit bokstavligen 50 cm från honom i typ 12 timmar saknar jag honom haha. Kändes som om vi inte fick göra nått denna helg. Och det suger haha.

Men nej nu ska jag sova! Hoppas ni haft en bra helg kära vänner 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: