Måndag

Jag är fett stressad. Har två stora uppgifter att skriva klart under veckan och så måste jag ta tag i körkortsteorin nu när det bara är två månader kvar. Det är det viktigaste. Sen skulle jag behöva plugga ifatt i matten och sen måste man ju träna såklart, haha. Mycket på schemat jusst nu. Kanske är tur att Mathilda är sjuk så jag får lite plugg tid ikväll. Har planerat att göra bananpannkakor efter träningen också och äta när man pluggar är alltid en hit för mig! Haha så det ska nog gå bra

Det var fett kallt idag?? Tog på mig uggs, stickad tröja och halsduk för att höja mysfaktorn och så blev kallheten nästan mysig. Bra va? 
Slutade vid två och har precis gymmat en timma. Nu sitter jag på gamla goa gubbklinten bussen hem och ska bara ta det lugnt hela eftermiddagen. Det var faktikst jättelängesen så det ska bli skönt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: