Livets liv

Nu mår man alltså. I onsdags bokade jag Ellen och Mathilda biljetter till Tyskland och Carlotta över sportlovet. Lite spontant sådär. Vi ska vara borta och leva livets liv där i 5 hela dagar. Ingen fattar hur jag längar och längtar. Carre min babe, snart ses vi!!! 

Idag gick jag och Mathilda upp tidigare för att försöka boka biljetter till the color run. Dom tog slut på TVÅ MINUTER ooooch... 25 maj kommer vi springa Stockholms coolaste lopp!! satan va lycklig jag är, vi fick tag i early bird biljetter??? Hur gick det till haha 

Sen får vi ju inte glömma att det är 44 dagar kvar då vi åker till Åre?!! Och endast 59 kvar tills jag blir 18!! 
Alltså jag svimmar, hur bra får det bli??? Gaaaaah 

Just nu sitter jag i bilen påväg in till stan. Ska träffa Mathilda och äta lunch och sen gå och gymma. Är riktigt taggad. På båda alltså haha






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: