Update


Gårdagens mat höll jag på och säga, efterrätt menar jag såklart! Haha.
tips från coachen by the way: det är 50% på Harrys på tisdagar. Fick för, varm och efterrätt för ca 150 spänn, 150 spänn!!! Så jävla värt

Asså jag krigar, fan vad jag krigar!! Har inte vart på matten på 4 veckor... Fyra. Veckor. Det var ju då inte kul att slå upp sida 43 när sida 68 gicks igenom på tavlan haha.. Men fyfan vad jag krigar ska ni veta! Jobbade nästan 4 sidor och det tyckte jag vara bra gjort! 

Efter att vi hade slutat dagen kl 11 satte jag, Emelie och Dennis oss i ett grupprum för att bokstavligen plugga röven av oss men en minut in i det hela ringde Axel gubben, som är supersjuk. Han hade åkt hem från jobbet och satt på hemköp för att hämta ut sitt körkort. Han ville att jag skulle komma dit och köpa lite godis och annat gott och sen åka hem och mysa med honom. Men jaaaa tack kände jag. Asså är det nått jag behöver är det Jusste det. 

Så jag ditchade mina fina vänner där i grupprummet och ba drog. Säger det igen Gud var jag behövde det. Bara vara hemma mitt på dagen sådär och äta godis och kolla på film. Hann med typ 4 timmar ren kvalitetstid där innan jobbet och det var det så värt. Så mysigt. 

Nu efter jobbet har jag pluggat röven av mig istället. Har dessutom duschat och packat och planerat inför resten av veckan, ett stycke tal är också kirrat tills imorgon och så är jag busad och klar till nm i helgen, skönt! Nu blir det paradise finalen, heja Jossan och mosegose!! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: